Jennie Forsén
  • Blog
  • About
  • Andra bloggar

Åhus Handbollsfestival 2014

7/13/2014

1 Comment

 
Äntligen så var det dags för den årliga handbollsfestivalen i Åhus!
I år bodde de flesta av handbollslaget på Yndegården i Sölvesborg.
Hur trevligt som helst, fräscht och rent överallt samt stora ytor att umgås på.
Picture
Picture
En väldigt fin grill fanns att låna!
Picture
Picture
Picture
Självklart fick vi till den rätta glöden!
På fredag morgon var det start för festivalen! Denna dag hade vi riktigt tur med vädret!
Picture
Det märktes i luften av spänning inför att det skulle starta upp på riktigt! Här samlas lag från hela Sverige i åldersklasserna, flicor och pojkar, -04 till -95, juniorlag samt dam- och herrlag.
Picture
Redan kl 9.00 var det fullt av folk och hög musik dunkade från högtalarna samt matcher igång på alla banor.
Picture
Picture
Picture
Det som är mysigt, är att du kan springa rakt ner och bada mellan matcherna.
Picture
Picture
....eller sätta sig i en bekväm soffa...
Picture
Andra dagen hade vi inte lika tur med vädret utan rejäla skurar besökte oss under eftermiddagen.
Men lika vacker är Åhus ändå!
Picture
Picture
Det blev lite sen hemfärd den sista kvällen, så vi bestämde oss för att strunta i grillen och äta något på vägen. Vilket underbart och inte förväntat, ställe vi hittade, mitt ute i ingenstans, Bellas Place! Inredningen var hämtad från 50-talet och ur högtalarna snurrade Elvis Presley, Boppers och hela Rockabilly-eran.
Lova att stanna om du har vägarna förbi! (Kristianstadsvägen 782, 295 39 Bromölla)
Picture
Ett helt fantastiskt golv....nostalgi....
Picture
En milkshake - som de serverade förr...
Picture
Efter detta fantastiska avslut, lämnade vi Yndegården, och begav oss mot Höör och Gästis!

#åhusbeachfestival2014  #bellasplace  #jennieforsen  #grillmästarna  #grillmästarna2014
1 Comment

#Grillmästarna 2014 -  del 2 - I´m out!

7/9/2014

0 Comments

 
Den som väntar på något gott!
Idag skulle Roxanne komma och hämta oss på hotellet först kl 11. På gott och ont. Nerverna hänger utanpå och efter förra veckans minus, gäller det att vara bäst idag.
När vi sitter här, har vi ingen aning om vart vi ska ta vägen.
Picture
Det som är mest jobbigt är att inte veta vad du ska laga/grilla. Inte förrän vi är på plats - berättar någon från juryn det.
Det är lätt att fästa sig med fina människor och jag tror att jag talar från alla när jag säger att det är tomt utan Micke.
Picture
Från väntrum till väntrum!
Tydligen gick det för fort att åka genom Stockholm morgontrafik, att vi fick ett nytt väntrum i vackra Vaxholm.
Vissa passar på att kontakta kunder och ringer till sina chefer.
Att det finns en värld utanför har vi redan glömt...
Picture
På vänt i Vaxholm
Roligt nog är Christian väldigt aktiv på Instagram och hade lite otur när han tänkte denna morgon. Han la ut bilder och text på var han befann sig.
Picture
I väntan på att få instruktioner och att börja inspelningen för dagen, står vi och pratar lite. Passat på att fota, vilket är lite svårt att göra när allt kommer igång.
Picture
Roxanne och Johan

Jag passar på att haffa Karin i sminket för att få ett gemensamt foto på oss.
Picture
Roffe eller Råttan som han också kallas. Han har fler smeknamn som jag inte kommer ihåg.
Detta kille är ansvarig för att allt fungerar och ser bra ut på inspelningen. Grymt rolig med mycket humor samt en fin mustasch och med pipan hängandes i mungipan hela tiden.
Picture
Dagens gästkock var Edward Blom, gastronom och kulturhistoriker.
Det enda som jag tänker på när jag hör hans namn är hans tips på snack när du är bakis. Han ställer in en hel ost i micron - låter den smälta lite där inne, sen äter han upp den med sked.
Han har väl fler bra och goda rätter att rekommendera, men ingen annans som har fastnat.
Picture
Gick ju så där för mig på campingen. Dåligt kryddat och ingen kreativitet.
Ibland undrar jag vad som är på riktigt och vad som är TV. Jag vet att jag tänkte att min fetaoströra var för stark, men han inte ändra något eftersom vi endast fick 45 minuter på oss att fixa till en grilltallrik till hela familjen.
Grillspettet hade jag bland annat kryddat med socker och chili, men de tyckte att det var smaklöst.
Vem vet - kanske var det så, eller inte.....Kreativiteten vågar jag inte ens yttra mig om. Svårt att laga mat och försöka få lite kärlek till den när man slåss mot en klocka.

(Tyvärr så fick jag aldrig chansen att fota min tallrik, men ska försöka få tag i bilder.)


Dagens andra tävling var att under 5 minuter välja ut någon styckningsdel från grisen och sedan hämta kryddor och tillbehör för att på 90 minuter ordna en fin bbq-tallrik.

Trodde vi!!!
Jag var så lycklig över att äntligen få visa hur bra jag är på att grilla och att få bjuda på mina apelsin marinerade revbensspjäll - skulle bli en dröm!
Efter att vi i glädje varit igång i ca 1 minut med våra rätter, skriker Carin, BRYT!!!
Sen byter de plats på oss och jag fick ta de råvaror som Robin packat ihop och han får mina apelsinribs....
Jag blev grymt besviken när jag ser att han valt sidfläsk, olika kolrötter, spetskål, rödkål - den enda kryddningen jag får är vitlök, vanilj, dillfrö, salt och peppar.
Hur ska jag kunna få till en mer smakexplosion av detta, som juryn eftersök av mig.
Picture
Här får vi välja styckningsdel från gris

Nedan bilder på våra rätter!
Min är den på svart tallrik.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Här sitter vi i "Greenroom" och pustar ut medan juryn provsmakar våra rätter.
Picture
Tyvärr blev det jag som fick lämna idag - juryn var minst nöjd med min rätt.
Det som också låg mig i fatet var att jag inte hade krydda på mer när vi var på campingen.
I´m out!

Roligt nog så bjöd Christian oss alla till hans restaurang Griffins Steakhouse, senare under kvällen.
Det blev en fantastisk avslutning på en tråkig dag.
Jag är jätteledsen att jag åkte ut eftersom jag inte riktigt fått visa vad jag kan.
Men förstår mer och mer att vi alla åtta är brickor i ett spel - det är en tävling!


Nedan en blid på Christian när han vinner årets kock 2001
Picture
En väldigt mysig kväll med massor av god mat.
Nedan sitter Robin och Johan och har vääääldigt roligt!
Picture


Thomas utan hatt - en ovanlig syn!
Picture

Finaste sminkan, Jaquline, servitören samt våran Roxanne. hon var ansvarig för att vi deltagare ska vara lyckliga.
Picture

Här har Christian beställt in massor av gott plock till oss och flera flaskor god champagne.
Picture


Jag älskar efterrätter! Galen i sött!
Jag bad om att få något med choklad och fick in denna mousse, nedan.
Det var sååå gott att jag inte ens delade med mig.
Picture
Sen bad någon om att få in en efterrätt med olika goda saker mixat.
Då kom denna skönhet in. Den ena gottan var godare än den andra. Allt var hemmagjort, till och med marängerna var eget, frasiga utanpå och mjuka sega i mitten.
Picture
Så det var allt från mig, så länge, när det gäller Grillmästarna. Jag hoppas att de andra kämpar på. Det vore ju väldigt roligt om det blev en tjej som höll till finalen, så heja AnnaBell.
0 Comments

Majsbröd á la Sweden

7/8/2014

0 Comments

 
Mys med sommar, då blir allt så mycket lättare. Folk kommer förbi oanmält och varje dag är en fest!
Nu hade jag turen att få reda på att våra vänner är på väg, redan nu på förmiddagen, så jag hann fundera lite över kvällens meny. Det får bli apelsinmarienerade revbenspjäll och hamburgare, enkelt o gott!
Men det vore gott med något extra också......
Hittade ett recept på nätet, hur man gör majsbröd.  Letade efter ett recept på svenska, men det var lite glest. Men en glad amerikansk hemmafru delade gärna med sig av sitt recept - så jag översatte det till våra
svenska mått - attans va gott det blev...
Picture
Testade att köra halva smeten i vanlig ugn och den andra halvan på grillen - i ugnen på 175 grader och
i grillen 220 grader.
Picture
Indirekt värme på 220 grader - tog 28 min
Picture
Bakade i ugn på 175 grader i 18 min
Grundrecept!
Corn bread

1 ägg
5 dl rödmjölk
3 dl majsmjöl
3 dl mjöl

1 tsk bakpulver
1 tsk bikarbonat
3 dl fryst majs
3 msk honung

½ tsk  rödpeppar
1 tsk salt

3 dl  riven cheddarcheese



Ska se ut som smör när du rör ihop det – kan behöva mer mjölk (se ut som blöt sand)

Eftersom jag inte hade majsmjöl hemma tog jag 6 dl vanligt vetemjöl och
Cheddarosten blev vanlig Edamer ost. Det får ju inte riktigt den där fina gul färgen - men det blev väldigt gott!
Så från real American way to the very Swedish way!

0 Comments

Semestergrill

7/7/2014

0 Comments

 
Vilken underbar dag det blev - äntligen har sommaren kommit! Känns mer inspirerande att få grilla i kvällssol
och inte i kyla och regn.
På menyn stod det bland annat miniknytten av ananas, lök, mozzarella inlindade i bacon.
Picture
Fläskytterfilé med chilirub medgrillad potatis och zucchini vända i vitlökssmör, blev en hit!
Sen är min favorit grillad tomat - fungerar till allt!
Picture
Glad sommar på er alla och hoppas att ni njuter av solen och värmen!
Picture
0 Comments

Vilken boost! Love-bombad!

7/5/2014

0 Comments

 
Gårdagen var helt fantastisk! Gick hela dagen och var spänd och nervös inför kvällens första program av Grillmästarna.
Jag hade tidigare i veckan skrivit på min FB-sida att jag möjligen hade tur att få synas lit i rutan - eftersom jag skulle vara med på Sjöhistoriska och semi-finalen. Bara där var det några hundra som lyckönskade mig.
Blir glad att det är så många bland mina vänner som är hjärtligt glada för min skull. Sen är det ju också så att det är kul när man känner igen någon som är i rutan. Det kanske inte händer så ofta. Ja, vilken grej!
Det trodde jag inte i april, när Maria Eugenia, anmälde mig till detta.
Efter gårdagens rysare, så fortsätter alla fina och värmande ord att plinga i min telefon och på FB.
#fifteenminutesoffame - and I love it!
Picture
Foto: Linus Hallsénius/TV4
0 Comments

Grillkväll hos Maria Eugenia

7/4/2014

0 Comments

 
Blev bjuden hem till en av förra årets Grillmästare, Maria Eugenia Quiroga, på grillkväll. Hon hade förberett sin "äkta-grill-från-Argentina" med kött styckat som de gör i Argentina samt kryddat med gudomlig rub.
Picture
Även färsk ananas och kryddad halloumi hamnade på grillen.
Picture
Så här fantastisk såg varmrätten ut!  Äkta argentinsk "Asado de Tira", grillad halloumi med chimichurri, grillad ananas och en underbar chimichurri samt fräsch sallad på persilja, körsbärstomater, rödlök, gurka, ruccola och fetaost.
Picture
Efterrätten hade Ulrika med sig, Devilscake - en riktig chokladbomb!
Picture
Till efterrätten åkte en argentinsk dryck fram, Legui - en söt likör och gott till kaffet.
Picture
Tack tjejer för en supermysig kväll!
Picture
Jennie Forsén, Maria Eugenia Quiroga och Ulrika Lagerlöf
0 Comments

#Grillmästarna 2014 - här är vi!

7/2/2014

1 Comment

 
Här är vi! Gänget som på onsdagar ska förgylla det svenska folket med sina amatör-grillkunskaper. Eller riktigt så är det väl inte, vi kommer ju att åka ut en efter en, efter varje tävling. Jag hoppas att jag kommer att gå långt och t o m vinner
Det är ganska intressant hur de valt ut oss. Vi är åtta glada som haft en skopa tur med våra personligheter passar in ui just den mall som TV4 har tänkt sig, men självklart även för att vi kan grilla.
Det ska bli hur spännande som helst!
Varje onsdag kl 20.00 på TV4 kommer programmet att visas, från idag den 2 juli och sex veckor framåt.
Picture
Från vänster har vi Robin Bergström, 25 år från Helsingborg - han kommer att bli alla tjejers gullegris. Bakom honom har vi Dion Monazah, som kan 6 språk flytande. Han har haft turen att få laga mat över hela världen. Hörde, men vet inte om det är sant, att han fått arbeta för självaste Gordon Ramsay för ett tag sedan.
Han med gula grillglasögon, heter Johan Drevhage, från Mölnlycke. Sedan en tid tillbaka, driver han och förra årets Grillmästare, Andreas Mathiasson ett företag, JD Grill & Event. Ett företag där de grillar på företagfester och hemma hos privatpersoners grillpartyn.
Till höger därefter har vi vår egen grillpastor, Christofer  Öhrvall. En fantastisk människa! Även då vi inte känt varandra så länge, märks det att han är en omhändertagande person som verkligen SER alla människor.
Nedanför har vi AnnaBell Nilsson, hon arbetar på polishuset i Linköping och har koll på alla övervakningskameror som finns i staden. En tjej med tjockt skinn på näsan och en grillare i världsklass.
Till vänster om AnnaBell sitter Michael Karlsson ... - en kille som KAN mat. Han var även med
i "Halvåtta hos mig", i första programmet denna säsong.
Sen har vi mig i grönt....
Bredvid mig sitter Kungshatts största profil, Thomas Lund - ett original av högsta rang. Thomas är otroligt kunnig, påläst och har erfarenhet om det mesta.
Picture
Här är vi första dagen, nervösa och lite bortkomna i mediavärlden. Hela dagen träffade vi olika personer, bakom produktionen, som ville fråga, informera och ta bilder.
Fotografering för press och bland annat bilder som ska sitta uppe och ska "släckas ner" när någon åker ut.
Vet var vi ska stå under inspelning. Det satt kryss på både bänkar och golv för att det skulle bli rätt och att alla ska synas när kamerorna går. Väldigt omständigt att tänka på, för en som inte är van att vara med i TV.
Christian Hellberg och Karin Andersson fick oss att känna oss speciella och välkomna till ett spännande och
annorlunda äventyr.
Picture
Mycket av det som hände runt omkring oss var hemligt, så det blev mycket väntan och att hänga längs vägen, vid inspelningsplatsen - i väntan på order om var vi skulle ta vägen.
Picture
Här är utanför mattältet - på en helt vanlig tråkig parkering.
Picture
Här får vi instruktioner av TV4´s pressinformatör, Caroline Nylander, om hur vi ska hantera situationen om  en journalist ringer och vad vi får säga. Vi har alla skrivit på kontrakt om att inte berätta för någon utanför, vad som händer i programmet, allt för att behålla spänningen mellan avsnitten.
Picture
Det är mycket att ta in så här första dagen.
Picture
En av de bästa sakerna var att få bli ompysslad av vår makeup artist och stylist, Jaquline. Tänk att ha det så här hemma.


Så här fin är vår studio!
Mitt ute på en åker har de byggt upp detta, endast för Grillmästarna. När inspelningarna är klara - då rivs den ned.
Picture
Det var strikta regler och linjer på hur vi fick gå, när de presenterade oss. Ängen skulle se orörd ut, så vi fick följa en liten stig och inte ens tänka tanken på att kliva något steg åt sidan. Då skulle vi förstöra vyn.
Under inspelningen fick vi bryta en gång för att det stack upp ett grässtrå , som inte såg bra ut i bild.

En dröm är att få ha ett skafferi som ser ut som detta - det enda som saknades var kummin...
Picture
Hela apparaten bakom produktionen som detta är helt otrolig. Jag vet inte hur många personer som låg bakom för att detta ska var möjligt. Alla vinklar måste vara i någons kamera hela tiden. De vill inte missa ifall någon av oss gör bort osss eller något spännande händer. Allt registreras...Allt!
Picture
Nedan står Michael och AnnaBell och njuter av alla råvaror som vi kommer att få möjlighet att använda.
Picture
Dagens tävling!!
Helt plötsligt blev det allvar! Vi fick 90 minuter på oss att servera en nordamerikansk rätt. Redan efter 30 minuter
ville de att vi serverade våra havskräftor.
Helt galet vad nervöst det var, kommer knappt ihåg vad jag gjorde under dessa 90 minuter, hela kroppen
skakade som ett asplöv. Man kan tycka att det är lång tid, men när man är där förvrängs tiden i allt som
händer och det kändes som om allt tog max en kvart.
När Christian och Karin kommer fram till mig och frågar hur jag kan vara så lugn, tror jag att de skämtar.
Picture
Att stå framför en jury och bli bedömd för den mat som du lagat/grillat, är ju inte direkt något som jag är van vid. En helt ny upplevelse. Man får inte glömma bort att det är en amatörtävling, men när jag stod där kändes det som
blodigaste allvar.
Picture
Micke åkte ut!!! Inte jag!
Som jag sa i TV, fattar man inte, om du inte stått så där tidigare, hur otroligt nervös man blir. Hela kroppen skakar och alla organ stängs av. Jag hörde inte vad det sa, bara mitt eget hjärta som dunkade i bröstet och i huvudet. En konstig känsla som jag aldrig förr upplevt.
Det du inte fick se i TV, är när de ber mig att ta två steg till vänster, men jag hör inte. Efter andra gången och jag fortfarande inte gör som de säger, kommer en kamerakille och flyttar på mig åt sidan. Så underlig känsla att totalt gå in i sig själv på grund av nervositet.
Picture
Här sitter jag i "synken" och "berättar hur jag känner". Efter varje händelse eller aktivitet ska vi alla sätta oss där och ge vår egen reflektion på saken. Något som jag vande mig snabbt vid. Roligt är att de försöker vända på meningen, så att det låter annorlunda än när du först sa det. Gärna säga något om de andra deltagarna för att öka upp stämningen.

Absolut är det supertråkigt att Michael åkte ut - en fantastisk kille, men jag är ändå glad att jag blev kvar!

Vi får se nästa vecka vilka som blir kvar....
Picture
Foto: Linus Hallsénius/TV4
#Grillmästarna 2014 
1 Comment

Örebro #blidforspåturne

7/1/2014

0 Comments

 
Jag och Lena drog på överraskningsresa för våra killar - till Örebro. Själva målet var Gustavsvik, men det finns så mycket annat att se i den staden så vi tog en övernattning.
Picture
Först en liten kulturell vandring vid Örebro slott!
Picture
Vi tog en guidad tur runt inne i slottet och fick se fängelsehålor och alla fina salar.
Fick höra om alla kungar som bott i slottet och hur det under åren byggt ut.
Picture
Örebros landshövding bor på slottet, hon heter Rose-Marie Frebran och bott där sedan 2008.
Landshövdingar infördes i Sverige redan 1634, då Axel Oxenstierna delade in landet i olika kungliga områden (län).
Picture
Picture
Är du i Örebro, MÅSTE du besöka Klossbutiken! Ett himmelrike för alla LEGO-älskare. Här hittar du allt från "vanligt" LEGO till ett unikt sortiment.
Picture
Sen tog vi en härlig middag på Pizza Hut innan vi checkade in på hotellet, Scandic Väst!
Picture
Vi hann knappt lägga in bagaget på hotellrummet ,då grabbarna drog ner till hotellets pool!
Picture
Picture
När LEGO-bygget drog igång, gick jag och Lena ner i baren och drack en varsin Irish Coffee!
Picture
Sen i med bettskenan och "ggoooohhhnahhtt" - i morgon väntar en rolig dag!
Picture
Vilket fantastiskt ställe!!
Fyra förväntningsfulla killar...men jag tror att jag hade roligast ändå....Jag älskar vatten och att få åka rutschkanor och allt som hör därtill, är bland det roligaste som finns.
Picture
Picture
Picture
Det håller på att bygga ut ännu mer som ska vara klart 2015 - ska se till att få bli med på invigningen!
Picture
Picture
0 Comments
Forward>>
    Picture
    Picture

    Jennie Forsén

    Entreprenör inom lifestyle - bloggar om beauty, fashion och grill, BBQ och mat.
    Bloggen och de aktiviteter jag skriver om, uppmärksammar  olika händelser i min vardag samt ämnen jag gärna lyfter fram. Min passion i livet är att grilla! Fick möjlighet att vara en av åtta som gick vidare i TV4´s Grillmästarna 2014.

    Arkiv

    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    January 2017
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    April 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    August 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014

    Inlägg

    All
    Acadermia - Sveriges Största Beautymässa
    Adidas
    Affirmationer
    Åhus Beachhandboll 2015
    Åhus Beachhandboll 2017
    Alkoholfri
    Alkoholfri Mojito
    Amerikanska-pannkakor
    Årets Största Grillfest 2017
    Argentinskt På Grillen
    Ärlig Mat Med Ulrika Hoffer
    Att Nätverka
    Bacon Explosion By Me
    Bacon Explosion - Igen
    Berry Temptatious - Mousserande
    Blidfors På Turné I Örebro
    Blidfors På Turné I Skåne/Köpenhamn
    Boot Camp Och Louise Hoffsten
    Brahehus
    Briska Rosé Cider
    Bröllopslek
    Catbar Hos Kristian
    Champagnebuffé
    Chokladmousse Med Färska Hallon
    Club Mermaid
    Coeur De Filet Provencale
    Costa Teguise - Lanzarote
    Det Påstrukna Förklädet
    Doggy Feelgood
    Driva Eget Mässa
    Eftermiddag Med Grillmästarna 2015
    Ego Queen
    Ekologisk Frukost Med SJ
    En Liten Flaska Poo-Pourri
    En Svensk Idyll
    Fashion Business Days FV 2016
    Filmen "Hemma"
    Finest Award With Forssséns
    Fit For Life WKND
    Formex Hösten 2017
    Formex Med Pernilla Wahlgren
    Francis Orban - Champagne
    Franska Bubblor
    Frukost På Elite Hotel
    Gatans Kör 2017
    GayIsOk
    Glitterbilen
    Goa Grannar!
    Göteborgsturné
    Grillade Kräftor
    Grillade Kräftor
    Grillade Pannkakor
    Grillbloggen.nu
    Grilldag
    Grill-glöds-blås
    Grillkväll Hos Maria Eugenia
    Grillmästarbluff
    Grillmästare 2015 - Vilka Tävlar?
    Grillmästare Dion
    Grillmästarna 2014 Bromma
    Grillmästarna 2014 - Här är Vi!
    Grillmästarna 2014 Semi
    Grillmästarna 2014 - The Finale
    Grillmästarna 2015 I Bromma
    Grillmästarna - I´m Out!
    Grillmästarna I Öregrund
    Grillmästarna Säsong 2015
    GrillmästarReunion
    GrillmästarReunion 2016
    Grillpastorn
    Grillsheriffen
    Gröna Lund
    Guldstänk 2015
    Halloweenfest 2016
    Hallwylska Palatset/Museet
    Hälsoloppet 2015
    Happy New Year 2015
    Härlig Sommarkväll
    High Kick Rosé - Fredrik Eklund
    Hjälp Med Släktträffen
    Hösten är Här!
    House Of Lola SS2016
    Hur Du Hamnar I Media!
    I Allafall Någon Som älskar Snö
    Inspiration Till Grillfest
    Inspiration WH Group
    Intervju På Webergrill
    Invitation From Oxitalia
    Isabella Löwengrip
    Isbolaget På Donsö
    Jag Och Thomas Fogdö
    Jag Vill Ha En Egen Måne
    Jeep Och Hågård
    Jonas Hallberg På Catwalken
    Julefrid I Tensta
    Julgodis
    Julpyssel På Lovö Magasin
    Kärlekens Dag
    Kärleksparfym
    KIA Soul På Beauty Week
    KIA Stripar SBW Bilen
    Klossfestivalen 2016
    Kryddad Ekoköttfärs I Cannelloni
    Kyckling Från Kronfågel
    Lena & Jag
    Lena Vet Bäst
    Letar Sol I Sommar
    Lisa Miskovsky
    Lovebombad
    Lovö Magasin Annexet
    Lunch På Lovö Magasin
    Lysloppis På So Stockholm
    Lyx Från Lush
    Majsbröd På Grillen
    Maleficent
    Mamma Elvy
    Masque Bar - Peel Off Mask
    Matrei In Osttirol
    Max Utan Diskare I Mjölby
    Midsommar 2015
    Midsommar 2017
    MIKZ-app
    Mina Lägenheter
    Mitt Företag Med Bingo Rimér
    Mitt Växthus 2015
    Mixedbrands
    Modevecka SS15
    Möhippa På Mallorca
    Möhippemiddag På Tre Santi
    On Stage Med Weber
    Ösmo Plantshop
    Oxfilé I Repris
    Peugeot On Tour
    Pia Anderson 0-årskalas
    Pia Anderson - 5Vtill5P
    Pizzabullar
    Poo-Pourri Tillbaka På Nordic Stardust
    Popkultur
    Pressfrukost
    Putin På IKEA
    Rymden #astronauter
    Semestergrill
    Sensi Femme
    Shenet Och Finger Food
    Shopping På Nordstan
    Sista Kvällen Med Shenet På So Stockholm
    Skaldjur På Öfre Malevik
    Skaldjursfrossa
    Skaldjursplatå På Birka
    Skåne Ludvigsborg
    Skinnförkläde
    Skön Helg På Landet
    Släkten är Bäst!
    Snart Stockholm Beauty Week 2016
    Snöoväder I Skövde
    Sommarsverige
    Stallarholmen På Grill
    Stan Smith
    Sthlm Bike
    Stockholm Beauty Week 2017
    Stockholm Fashion District Mingel
    STOCKHOLM SHOWROOM I NACKA
    Stora Exportpriset 2014
    Styrsö - Ett Smultronställe
    Summary Of Stockholm Beauty Week
    Sundari - ätbar Hudvård
    Sverige
    Tapas På Supper Gården
    Teresa Och Johans Bröllop
    Tiden Läker Inga Sår - Tilde De Paula Eby
    Titan Sommarfest
    Tjejfest Med Plock Och Dunk
    Tomas - årets Grillmästare
    Tommy Myllymäkis Bookmaker
    Tomtejoggen 2015
    Toughest Stockholm 2015
    Tre Bakslag Innan Vår
    Trendspaning
    Turkiet
    Ugnspannkaka á La Pappa
    Utförsäljning På Colmar
    Utomlänsresa I Väst
    Vackrast Hunden Valle
    Vilgots Konfirmation
    Vittbro
    Weber Grillar På ByggOle
    Weberintervju
    Weber överraskar
    Winnetkvinna 2014
    Winnetlunch På Waynes

    #Grillmästarna
    #Grillmästarna2013

    #Grillmästarna2014
    #Grillmästarna2015
    #Grillmästarna2016
    ​#GrillmästarReunion2016
    #JennieForsén
    #Grill
    #Event

    #Formex
    #Grillmästarinnor

    #Grillmästarinna
    www.handelstrender.se

    www.moreismore.se

    www.stockholmbeautyweek.se
    grillbella.blogg.se/
    www.grillbloggen.nu
    www.grillkoll.se
    ​
    www.veckomagasinet.com
    www.beaps.se
    Välkommen till min blogg!
    ​Här är en blandad läsning om guldkanter i min vardag.

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.